Idémyldring 28 april 2020 kl 18:00

23.04.2020

Jeg ønsker alle velkommen til idémyldring 28 april 2020

Hei alle sammen!

Viser til mange hyggelige samtaler, og sender herved denne invitasjonen til et idémyldrings-møte vedrørende fremtidige aktiviteter i Schulerudgården, på både kort og lang sikt. Vi tar over som eiere fra mai av, og jeg ønsker å videreføre aktiviteter i stuene, med basis i både husets historie og i lokalsamfunnets ønsker.

Jeg har fått tilbakemelding fra flere som kan ha interesse for litt av hvert. Og, det er godt mulig at begrensninger på reising andre steder vil kunne gi Holmsbu en opptur denne sommeren. Dette er jo tross alt en ny kulturhovedstad i Asker kommune, og jeg tror at mange kan legge turen til denne «sørlandsperlen» i en slik tid. Særlig om vi kan tilby flere spennende opplevelser, og få litt blest rundt gården. Holmsbu leverer jo selvsagt en rekke spennende opplevelser allerede, som på Schulestedet, men jeg tror at et åpent andre og tredje etasje i Schulerudgården, med spennende innhold er viktig for Holmsbu!

Så hva skal man drive med i alle stuene, og hvordan skal man organisere det som skal skje, spesielt i disse coronatider? Dette ønsker jeg ideer og innspill på. Jeg har fått indikasjoner på at noen ønsker å drive gallerivirksomhet, henvendelser fra både lokale og regionale kunstnere som kan være interessert i plass, og kanskje kan Schulestedet ha interesser av stuene. Jeg har god tro på at vi skal klare å få til noe veldig spennende, men jeg tror det vil være avhengig av både å bygge litt sten på sten, innsats, godt samarbeid og kanskje noen prioriteringer.

Så på dette grunnlag inviterer jeg til idémyldringsmøte i Holmsbu tirsdag 28 april kl 18.00. Ettersom flere, veldig gledelig, har vist interesse, hadde det vært fint om alle som kommer raskt sier fra om dette. Vi må detaljplassere møtet i henhold til dette. Blir vi sånn passe mange håper jeg at Svein Erik eller Anders slipper oss inn i stuene, men blir vi mange må vi kanskje belage oss på en prat ute. Smittevern er viktig i disse dager, og jeg kjenner ikke så mange gode alternativer.

med vennlig hilsen

Jørgen Kocbach Bølling

Bruk bilder for å dele innlegget i flere separate avsnitt

Det er verdt å spandere litt tid på å bryte din tekst i flere avsnitt ved hjelp av overskrifter. Hovedavsnittene kan illustreres med bilder som henger sammen med innholdet.

You can also use blockquote formatting to quote some wise words.

Det er her du kan begynne å skrive din tekst. Det er bare å klikke og sette i gang. Veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.

Webdesign: M. Tvervaag
Alle rettigheter forbeholdt Jørgen Kocback Bølling
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang